Кошик
890 відгуків
+380 (95) 110-35-80
+380 (68) 509-05-49
вул. Дмитра Коцюбайла, 38, 2 поверх, офіс 215, Харків, Україна
Оптово-роздрібний інтернет-магазин RW Trade
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Відправка посилок Укрпоштою здійснюється за умови 100% оплати. Час відправлення 1-2 дні. Доставка займає орієнтовно від 3 до 7 днів (в залежності від віддаленості населеного пункту).
  • СамовивізСамовивіз згідно з графіком роботи магазину. ОБОВ'ЯЗКОВО! Перед приїздом оформіть будь ласка замовлення і уточніть наявність товару на складі.
  • Meest ПОШТА
  • Доставка кур'єромВартість доставки 100.00 ₴.Наш кур'єр доставить замовлення 6 днів на тиждень з 9.00 до 20.00. Більш точний час обговорюється з менеджером при оформленні замовлення. Вартість доставки по Харкову 100 грн (по області обговорюється індивідуально).

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокПеред оплатою замовлення, перевірте будь ласка наявність товару у менеджера!
  • ГотівкоюОплата здійснюється готівкою в нашому магазині, або, при доставці кур'єром, безпосередньо кур'єру.
  • Безготівковий розрахунок (ПП ЄП 2-3 групи)Після прийому замовлення ми надамо рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити зі свого рахунку або у відділенні будь-якого банку.
  • ПісляплатаСпосіб оплати, який дозволяє оплатити замовлення безпосередньо на відділенні перевізника після отримання та перевірки. При виборі цього способу оплати вартість послуги становить 20 грн + 2% від суми переказу. Наш магазин залишає за собою право відправляти деякі товари (категорії товарів) з мінімальною передоплатою за пересилку 50-100грн., для гарантії того, що покупець забере товар. Так само залишаємо за собою право не надсилати післяплатою клієнтам, у яких низький рейтинг покупця на PROM.UA
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

Умови гарантії

Увесь товар, представлений у нашому інтернет-магазині, має гарантію! Тривалість гарантії залежить від типу товару і становить від 14 днів до 12 місяців.

Протягом гарантійного строку ми зобов'язуємося:

- Відремонтувати товар або замінити його на аналогічний, якщо ремонт неможливий з вини виробника.
- Якщо виріб вийшов з ладу в межах гарантії з причин, не пов’язаних із неправильним використанням, і не підлягає ремонту — він буде обміняний.

Важливо! У момент отримання товару (на пошті чи у кур'єра) покупець зобов'язаний перевірити:

- зовнішній вигляд,
- комплектність,
- відсутність механічних пошкоджень,
- працездатність (вмикання/вимикання).

Після отримання товару право власності та ризики випадкової втрати або пошкодження переходять до покупця. Після цього претензії щодо зовнішнього вигляду чи комплектації не приймаються.

Обов'язково! Під час отримання посилки необхідно уважно оглянути товар, перевірити його зовнішній вигляд і комплектацію! У разі пошкодження товару, або неповної комплектації необхідно зв'язатися з нашим менеджером безпосередньо під час огляду на складі перевізника.

Претензії на вигляд і комплектацію не приймаються, якщо покупець не оглянув товар і не перевірив комплектацію на складі кур'єрської служби.

 

Увага! При оплаті на карту Приватбанку і за безготівковим розрахунком необхідно повідомити менеджеру про оплату і вказати сплачену суму. Це суттєво полегшить і прискорить обробку Вашого замовлення.