Кошик
658 відгуків
+380 (95) 110-35-80
+380 (68) 509-05-49
вул. Державінська, 38, 2 поверх, офіс 215, Харків, Україна
Оптово-роздрібний інтернет-магазин RW Trade
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Meest ПОШТА
  • Доставка кур'єромВартість доставки 100.00 ₴.Наш кур'єр доставить замовлення 6 днів на тиждень з 9.00 до 20.00. Більш точний час обговорюється з менеджером при оформленні замовлення. Вартість доставки по Харкову 100 грн (по області обговорюється індивідуально).
  • СамовивізСамовивіз згідно з графіком роботи магазину. ОБОВ'ЯЗКОВО! Перед приїздом оформіть будь ласка замовлення і уточніть наявність товару на складі.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1200 ₴.Відправка посилок Укрпоштою здійснюється за умови 100% оплати. Час відправлення 1-2 дні. Доставка займає орієнтовно від 3 до 7 днів (в залежності від віддаленості населеного пункту).

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ГотівкоюОплата здійснюється готівкою в нашому магазині, або, при доставці кур'єром, безпосередньо кур'єру.
  • Безготівковий розрахунок (ПП ЄП 2-3 групи)Після прийому замовлення ми надамо рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити зі свого рахунку або у відділенні будь-якого банку.
  • Оплата на карту ПриватБанкаОплата на карту Приват банка через систему Privat 24, кассу Приват банка либо терминал. При пополнение на карту Приват Банка взимается комиссия в размере 0,5% от суммы заказа.
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантійні зобов'язання

Весь товар нашого інтернет-магазину має гарантію! Гарантія на кожен товар індивідуальна і становить від 14 днів до 12 місяців, залежно від товару.

Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємось замінити (полагодити) придбаний у нашому інтернет-магазині товар. Якщо у гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі – ми обміняємо товар на аналогічний робітник.

У момент передачі або отримання товару (поштою, у кур'єра), покупець зобов'язаний перевірити товарний вигляд, комплектацію та відсутність механічних пошкоджень. Перевірити товар на увімкнення вимкнення. Після прийому товару право власності, а також ризик випадкової втрати або пошкодження переходить до Покупця, після чого Продавець не приймає претензій до зовнішнього вигляду та комплектації товару.

Обов'язково! Під час отримання посилки необхідно уважно оглянути товар, перевірити його зовнішній вигляд і комплектацію! У разі пошкодження товару, або неповної комплектації необхідно зв'язатися з нашим менеджером безпосередньо під час огляду на складі перевізника.

Претензії на вигляд і комплектацію не приймаються, якщо покупець не оглянув товар і не перевірив комплектацію на складі кур'єрської служби.

 

Увага! При оплаті на карту Приватбанку і за безготівковим розрахунком необхідно повідомити менеджеру про оплату і вказати сплачену суму. Це суттєво полегшить і прискорить обробку Вашого замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner